مدیریت Courses

We found 14 courses available for you
See
Featured
Free

سفر خلاقانه نام تجاری

9.8 hours
پیشرفته

این دوره با هدف در دسترس قرار دادن مفاهیم برند …

What you'll learn
می تواند یک ارزش پیشنهادی برای یک نام تجاری ایجاد کند
بیاموزید که چگونه محتوای معنی دار و جذاب تولید کنید.
یک زمین خلاق کامل ایجاد کنید.
فعالیت های برند را از طریق لنز تجربه مشتری بررسی کنید.
Featured
Free

تخصص مدیریت سرمایه گذاری

9.8 hours
متوسط

در این تخصص ، شما خواهید فهمید که چگونه استراتژی …

What you'll learn
گواهی تخصص مالی را کسب کنید که می توانید با کارفرمایان احتمالی و شبکه حرفه ای خود به اشتراک بگذارید
مهارت ها را کسب کنید: مدیریت سرمایه گذاری ، نرخ بهره ، سهام ، ساخت نمونه کارها
Free

مدیریت زمان برای بهره وری حرفه ای

1 Lesson
16.8 hours
مبتدی

در این تخصص ، شما خواهید فهمید که چگونه استراتژی …

What you'll learn
بیاموزید که برای رسیدن به اهداف شخصی و شغلی خود به طور موثر برنامه ریزی کنید
یاد بگیرید که موانع مدیریت زمان موفق را بشناسید و از آنها عبور کنید
ابزارهای خاص مدیریت زمان را شناسایی کرده و به طور م useثر از آنها استفاده کنید
منابع را به طور موثر و کارآمد مدیریت کنید
برای جلوگیری و مدیریت بحران ها ، دیدگاه خود را حفظ کنید
تفویض اختیار را به طور موثر بیاموزید
یاد بگیرید که انتظارات را مدیریت کنید و در صورت لزوم "نه" بگویید
Free

تکنیک های تحلیلی برای تخصص کسب و کار

2.5 hours
متوسط

در این تخصص ، شما یاد می گیرید چالش های …

What you'll learn
به پیش بینی عملکرد کمک می کند
افزایش نرخ ماندگاری
افزایش بهره وری در هزینه
Free

استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

8.5 hours
متوسط

این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب …

What you'll learn
بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.
Free

تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

18.8 hours
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …

What you'll learn
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.